maandag 4 november 2013

Inipi met Steve


Beste mensen,

Vrijdag is de inipi met Steve, 13.00uur iedereen aanwezig. Ik zal hem donderdag ophalen vanaf het vliegveld in Brussel.
Hij zal dus niet laat aanwezig zijn vrijdag zoals de laatste keer.
We hebben op dit moment met iedereen inbegrepen 19 aanmeldingen voor de hut.
Ik heb liever geen aan- of afmeldingen op het laatste moment. 
De hut die er staat passen we mogelijk met zijn allen in maar het is krap.
Ik wilde beginnen aan een nieuwe hut eergister en toen schoot het stevig in mijn rug.
Toch heb ik nog het een en ander gedaan. Er liggen nu wilgentenen op de oude plek.
Mogelijk kan ik donderdag nog wat voorwerk doen en als iemand kan komen helpen die dag, graag.
Anders doen we het vrijdag. 

Voor de organisatie en onkosten vragen we 30,- p.p.
Daarnaast willen jullie vragen om te doneren aan Steve en aan de zanger. ( voor enkelen zal 30,- al een hele bijdrage zijn en dan is dat ook zeker genoeg.)
Als je echt het geld niet hebt neem dan contact met ons op.
Neem iets te eten mee voor te delen na de hut. 
Breng een goeie prayer naar de hut. Samen maken we de ceremonies sterk. 
Van iedereen wordt verwacht de handen uit de mouwen te steken. Samen maken we de ceremonie en de ceremonie is begonnen op het moment dat je je opgegeven hebt. 
Dus afwassen en opruimen, helpen bouwen, stenen sjouwen, hout sjouwen/ kruien, eten koken, thee en koffie zetten hoort er allemaal bij. 
Ik kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het stuk dat we samen doen is.

Het spijt me als ik soms wat chaotisch overkom. Het zijn zoveel mensen die ik graag wil te woord staan en goed wil opvangen en er is zoveel wat er in goede banen moet worden geleid.
Daarom is het ook fijn als iedereen er tijdig is dan kunnen we alles even doorspreken.

We zien er naar uit jullie te mogen ontvangen. Als je er niet bij kan/ wil zijn en toch een prayerrequest hebt dan weet je ons te vinden.

tot bij de volgende ceremonie.

Zon op je pad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten