vrijdag 11 oktober 2013

Geheim

Ok, als je hier bent gekomen dan krijg je het geheim te horen.
Sommigen mensen zal ik het opsturen en voor hen zal het een verrassing zijn. En het is geen verrassing meer als ik het verklap. Vandaar het geheim.
Wat is het?
Wat ik gedaan heb...
Ik heb een brief gemaakt, geschreven aan den mensen als zijnde de dwergenkoning.
Ik heb daar een mooi handschrift bij gezocht, mooi oud papier, een speciale postzegel laten maken. Papier oud gemaakt met thee, de brief bewerkt met stempels. De brief wordt amengevouden op oude wijze, dichtgeknoopt met twee touwtjes en natuurlijk wordt ie met zegellak dicht gemaakt.
Kortom het is een mooi kunststukje en een echte brief van de dwergenkoning.
Kijk: weet je nou iemand die je zo'n cadeutje wilt geven. Het zal helemaal onduidelijk zijn waar de brief vandaan komt, komt echt van de dwergenkoning...
1. Wil je iemand en cadeau geven. Het is denk ik ook heel erg leuk voor een gezin, beetje bewust, dat houdt van verbeelding, kinderen tussen de 5 en 10 jaar, ouder mag ook maar dan wel nog open...
2. Wil je dit kunstprojectje steunen. Tja, ik wil er eigenlijk 25 euro voor hebben. Het is wel veel. Maar het is ook veel werk. En denk je.... dat is me te veel... nou prima...
Maar vertrouw je mij en denk je dit wil ik doen neem dan contact met me op en we spreken wat af...

Het idee is een beetje extra magie in het leve te brengen.

Dwalin, koning der dwergen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten