zondag 16 mei 2010



Inipi , Ancient place of healing











Als ik met mensen praat over verhalenvertellen of verder wat ik als artiest doe ben ik enthousiast, blij en geïnspireerd.
Het spirituele, de zweethut, meditaties en dergelijke zijn een belangrijke bron van inspiratie voor mij.
Het vreemde is dat wanneer ik begin te vertellen over mijn ervaring als 'zweethutleider' dan schiet ik direct in een stuk ego. En dat voelt niet goed. Direct stopt er ook een energiestroom.
Ik zet het woord zweethutleider expres tussen haakjes omdat dit niet bestaat.
Er is een wakan/ heilige aanwezigheid. Deze is altijd en overal aanwezig maar daar zijn we ons niet altijd van bewust.
Vroeger noemde ik de zweethut: Inipi, ancient place of healing.
Dat vind ik nog steeds heel lekker klinken, beter als traditional freedom. Het is zo bedacht en er zit ook een stukje ego in. Loslaten maar weer. Vandaag 16 mei 2010 gaan we naar de zweethut van Carl Big Heart in België.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten